Sunday 17 July 2011

Aku dan Kamoooo

syukur alhamdullilah kepada Allah kerana telah memberi ku peluang lagi untuk menyanyangi dia........aku berterima kasih jgk atas peluang yg telah di beri.....hati aku masih lagi menyanyangi dan merinduii kamoo sama seperti ari ari yg telah kita lalui bersama.....

aku harap selepas ini harapan ku untuk terus menyanyangi diri mu itu terus bercahaya seperti telah kau khbar kan pada ku......aku ingin sangat meluah kan perasaan ku terhadap diri mu tapi apakan daya....jika itu yg ku lakukan itu akan kedukaan kepedihan yg amat....aku lebih senang jika keadaan kita berdua...aku dan kamoo terus begini...tiada buruk sangka tiada ckp2 belakang tiada syak wasangka.....aku redha kita begini....selalu di dampingi kebahagiaan keceriaan dari kamoo dan yang paling ku senangi adalah gaya mu cara ckp kamoo itu semua buat mimpi ku tak lena.....indah nya mimpi itu telah jadi kenyataan... =)

aku harap kan selepas ini semua kebahagiaan dan keceriaan itu adalah milik kita......INSYAALLAH

No comments:

Post a Comment