Thursday 19 May 2011

I LOVE U......(part 5)

apa perlu ku katakan lagi abg bukan milik ku lagi aku redha abg hanya laaa berstatus kan sepupu ku shj......aku masih ingat lg sebenar nya aku ada sponsor hantaran dia..time tu aku sponsor kan telekung dan kek untuk dia.....sungguh ku tak sangka baik hati jgk aku nie ek?huhuhu nak buat camane niat di hati ku ikhlas nak sponsor...xpe laaa demi abg.......

saat yg di nantikan tiba dia duduk mengadapp tok kadi, pengantin perempuan hadir...tika ini bagai nak meletop dada ku tapi ku tahan ku kuat  kan segala yg ada dlm diri ku ini.....aku pura2 tiada apa yg berlaku tiada siapa pun yg sedar apa yg kurasa kan kecuali ibu ku....tapi ibu ku yakin aku adalah seorg wanita yg kental wanita yg tabah hadapi seala2 nya......tapi tat kala si dia nak melafaz kan akad nikah tu aku sudah tiada lagi berada di dalam ruangan masjid itu diri ini tidak mampu unt mendgr ucapan akad nikah nya yg bukan unt aku bukan bersama aku .....hati ini berkecai sekali lagi ....serpihan yg tinggal hanya laaa serpihan cermin yg berderai hancur......

akhirnya si dia telah pun bergelar suami org......aku tiada hak lagi di atas diri nya itu apa yg ku mampu hanyalah tersenyum gembira tapi hanya laa luaran shj bukan di dalam....ptg itu kami rombongan lelaki telh pulang tinggal laa si dia bersama isteri tercinta.....

kami masih lagi berhubung tetapi hanyalah sebagai sepupu.......setiap kali ada kenduri kawin atau pun kenduri doa selamat kami tetap berjumpa dan bertentang mata tapi aku bukan lagi milik mu dan kamu bukan milik ku lagi ......kami membawa haluan masing2....... benar kata org kalau cinta itu bukan milik kita dia akan berlalu pergi.....dan aku punya prinsip cinta ku tak kan berkongsi dgn sesiapa oleh demikian aku akan cuba mengelak walaupun ku tahu jauh di sudut hati  nya ada aku....... tapi ingat laaaa sampai bila2 pun aku tetap sayang cinta rindu pada dia.......

k laaa aku tamat kan cerita kawan ku ini di sini...SEKIAN

No comments:

Post a Comment